Prezentācijā ir 18 jautājumi ar
atbilžu variantiem, katrs izstrādāts, lai novērtētu kādu no galvenajām prasmēm,
kas nepieciešamas, lai apgūtu aprakstošo statistiku.
Katram
jautājumam ir viena pareizā atbilde un trīs rūpīgi izvēlētas nepareizas
atbildes, kas paredzētas, lai identificētu un izceltu fundamentālus nepareizus
priekšstatus, tostarp: datu nesakārtošana, lai noteiktu mediānu, amplitūdas
atšķiršana no lielākās vērtības, nepareizs vidējais aritmētiskais un datu
vērtības atņemšana no vidējā.
Atbildot
uz šiem jautājumiem, skolēni jāmudina paskaidrot, kāpēc viņi ir izvēlējušies
konkrētu atbildi un kāpēc pārējās trīs atbildes ir nepareizas. To var izdarīt
mutiski mazās grupās vai pierakstīt pierakstos.
Šis
resurss ir izveidots tā, lai tas būtu pēc iespējas elastīgāks ar jautājumiem,
kurus var viegli sadalīt un pārkārtot, un tam ir pievienota atsevišķa atbilžu
lapa.
Atsauksmes
Pašlaik atsauksmju nav.