Kas ir tiešā un netiešā mērīšana? (8. kl.)

2,14

Mācību nodarbība “Kas ir tiešā un netiešā mērīšana?” paredzēta klātienes mācību procesam 8. kl. vecuma skolēniem. (40+40 min)

Mācību nodarbībā iekļauti lasīšanas uzdevumi, kā arī praktiskā darbošanās, lai attīstītu skolēnu prasmi tiešo un netiešo mērījumu veikšanā.

Lai veiktu daļu no mācību nodarbībā iekļautajiem uzdevumiem, skolēniem ir jābūt piekļuvei portālam soma.lv.

Šī ir sekojošā nodarbība nodarbībai “Kā iegūt pareizu mērījumu?”.
Tā un citas nodarbības no tēmas “Ko mācās fizikā?” atrodamas autora profilā.

Digitāls materiāls

Failu formāts: pdf pptx

  Jautāt autoram

Nodarbības mērķi (SR)(pēc Skola 2030):
Ziņas:

  • Tiešajā mērīšanā rezultātu iegūst, nolasot no mērierīces.
  • Veicot mērījumus, jāievēro mērierīces mērapjoms un mazākā iedaļas vērtība.
  • Netiešajā mērīšanā rezultātu aprēķina, izmantojot matemātikas formulas vai fizikas likumus.

Prasmes:

  • Mēra fizikālus lielumus tieši un netieši.

Nodarbība ietver:

  • datorprezentāciju (7 lapas) ar uzdevumiem, kas veicami stundas laikā. Datorprezentācijā iekļautas norādes skolotājam par stundas uzdevumu un skolēnu darbības organizēšanu.
  • praktiskā darba lapu ar uzdevumiem, kuri skolēnam jāveic stundas otrajā daļā.

Visiem materiāliem pieejama materiālu rediģējamā versija PPTX formātā, lai materiālu varētu pārkārtot, papildināt un rediģēt pēc saviem ieskatiem.

Lai lieliska mācīšanas un mācīšanās pieredze! 

Atsauksmes

Pašlaik atsauksmju nav.

Uzraksti atsauksmi pirmais par “Kas ir tiešā un netiešā mērīšana? (8. kl.)”

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Jautājumi un atbildes

Jautājumu un atbilžu pagaidām nav.

Shopping Cart