Atrasti 265–288 no 635

  • Tematiskais plāns latviešu valodā 4. klasei m.g.
    Autors:  Marija Ozola
    0 no 5
  • 4.3.Viz.m.Tema: Skiču nozīmes izvērtēšana
  • 1.3. “KĀ PĒTĪT NEDZĪVOS OBJEKTUS?” dabaszin.1.kl. PD
    Autors:  Skolotāja_AB
    0 no 5
  • Sale! 1.3. KĀ PĒTĪT NEDZĪVOS OBJEKTUS? dabasz.1.kl. PREZENTĀCIJA
    Autors:  Skolotāja_AB
    0 no 5
  • 4.4.Pārbaudes darbs 4.klasei. Uzturs
    Autors:  Velta Dzervinika
    0 no 5
  • Sale! Trīsciparu skaitļu decimālais sastāvs.
    Autors:  L
    0 no 5
  • Valodas līdzekļu izmantojums publicistikas valodas stilā
    Autors:  Sintija
    0 no 5
  • Sale! Leņķi. Paralēlas un perpendikulāras taisnes.
    Autors:  L
    0 no 5
  • SIENAS DEKORS “STAP apguves līmeņi”
    Autors:  Elīna Cera
    0 no 5
  • Pārbaudes darbs_Spirti un aldehīdi
    Autors:  Agnese
    0 no 5
  • Sale! 3.3. KĀ PĒTĪT, KO DARA UZŅĒMĒJI? PD+prezentācija.3.kl.soc.
    Autors:  Skolotāja_AB
    0 no 5
  • 1.3. Kā pētīt nedzīvos objektus? FV Gaisma
    Autors:  saulīte
    0 no 5
  • 1.3. Kā pētīt nedzīvos objektus? FV Kā rodas skaņa?
    Autors:  saulīte
    0 no 5
  • Darba lapa: gudru mērķu veidošanas pamati (SMART)
    Autors:  Una Zlidne
    0 no 5
  • Sale! Es protu uzvesties

    Es protu uzvesties

    Novērtēts ar 0 no 5
    1,10 Pievienot grozam
    Autors:  Laine Pāruma
    0 no 5
  • PD 3.kl. “Trīsciparu skaitļi, to decimālais sastāvs”
    Autors:  Saule
    0 no 5
  • Sale! KĀ SVĀRSTĪBAS RADA SKAŅU? (materiālu kopa) (8. kl.)
  • Sale! 2.4. Kā laika rēķini palīdz plānot? PD mat.2.kl. 🤩
    Autors:  Skolotāja_AB
    0 no 5
  • 1.sem. nosl. pd. MATEMĀTIKĀ 3.klasei 🤩
    Autors:  Skolotāja_AB
    0 no 5
  • Kā svārstības rada skaņu? (Pārbaudes darbs) (8. kl.)
  • 6.3. . Diktāts. Frazeoloģismi, slengi
    Autors:  Medaljons
    0 no 5
  • Pārbaudes darbs mūzikā 3. klasē – ritma elementi
    Autors:  mūzika
    0 no 5
  • 1.sem.nosl. PD Latv.val. 3.klasei 🤩
    Autors:  Skolotāja_AB
    0 no 5
Shopping Cart
Filter products Showing 265 - 288 of 635 results

Kategorija

Joma

Veids

Temata numurs