Stratēģija palīdz skolēnam ieraudzīt, kam pievērt uzmanību, lasot uzdevuma nosacījumus.
Šo stratēģiju izmantoju saviem skolēniem 2.klasē, bet var sākt arī 1.klasē 2.semestrī. Tā kā skolēni vēl nepazīst vārdšķiras, tad darbības vārda jēdziena vietā tiek lietots “darīšanas vārds”.
Stratēģijas kartīte ir abpusēja – vienā pusē darbam darba lapā (darba lapas attēls), bet otrā pusē – darbam ar uzdevumiem mācību grāmatā (grāmatas attēls).
Zaļā tārpiņa kartīte 3.klašu skolēniem vai tad, kad skolēni apguvuši darbības vārda vārdšķiru.
Piebildīšu, ka darbs šīs stratēģijas darbināšanai būs ilgstošs, lai izveidotu noturīgus ieradumus skolēniem to lietot. Tāpēc – būs vajadzīga pacietība, ilgstošs treniņš diendienā. Bet ir tā vērts! Un sākt nekad nebūs par vēlu!
4.-6.klašu skolēniem domātā stratēģija ietver 10 soļus.
Atsauksmes
Pašlaik atsauksmju nav.